18 Kasım 2011 Cuma

Yarın SMMM var bugün cumartesi...

Bir gün döneceğim sana
Hem nasıl dönmeyeyim evim sensin
Bir tebessüm patlar ya dudaklarının kenarında.
Hani yatarız yere, sanarız üstümüze yağar kurşunlar
İnan kimse senin gibi gülmüyor .Çok özledim

Sahi  ne güzel gülüyordun eskiden
Eskiden kelimesi başlı başına acı taşıyor
Eskiden, eskiciler,eski...
En çok annem turuncu kotumu eskiciye verdiğinde ağlamıştım
Turuncu kotumu çok özledim.

Kal  desen kalırım,
Hanidöner tümnamlular bana.
Tabancamı unutmuşumdur helada
Başım katiyen belada
Ben herkesten önce seni özlerim.

Evim sensin ne kadar uzağa gidebilirimki
Bakma suratımı asışıma, bakma bakarsan asamam hem
Elbet dönerim bir gün, merak etme
Hem nasıl dönmeyeyim sen evimsin
İki göz bir ağız evim... Dünyalara bedel.
Bir ihtilal çıksa bayraktan önce sana sarılırım.
Savaş sen ölünce biter çünkü, sen yaşıyorsan kazanmışız demektir.
Fazla zorluyorum mukadderatı,hayatın posasını akıtıyorum ağzımın kenarlarından.
Şapur şupur.
Şarkıdaki gibi yani sevgi emektir.

Günlerden cuma ama elimde cumartesi
Hayat hep mi çelişkiler dolu anlamıyorum.
Bir rüya görüyorum kaç gecedir
Bileklerim kesik
Annemin ise
biliyorsun işte annemin kalbi ...

Dönen dünyanın dönmeyen tek şeyi başım mı
Hayat hep aynı fakatartık dahaçok üzülüyorum
Sebebi yaşım mı
Bilmiyorum.
Seni.
Çok.
Öz...
Seviyorum.
Hala.
İnatla.
Bitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder