3 Ocak 2012 Salı

Hayat bazen bir erkeğin elinden karizmatik olması için gerekli tüm esntürmanları alır.

Mor bir otobüs yanaşırsa perona
bil ki bu ben artık giderimdir
Mor otobüs olmaz ki bu hiç gitmeyeceksindir deme
bu zor da olsa bir gün giderimdir.

Bir annenin memesinden kopup gelen her erkek,
bir gün elbet hayata başka bir kadının memesinden tekrar tutunacaktır
Modernite aslında eskiye değil yarına tehdittir
Ve realite…
Biliyorsun si…in şiirini işte
aşka fevkalade manidir”
Ben hayatta en çok senin memelerini sevdim ve lakin.
Tüm peygamberler ve eski çağların tanrıları şahittir.
Tam olarak hatırlamıyorum ama bir Finlandiya atasözü şöyle der:
-Anneler de meleklere dahildir-
Bir leoparın dişlerinin arasında kalmıştır emek, emek ki bir antilobu andırır.
Ama emeğin insan formu için manası terdir
O yüzden kutsaldır kasıkların
Kasıkların vücudundaki en terli yerdir.

Bir mermi seyirir sol gözümde
Sol gözüm bir savaş çığırtkanıdır. Ne yapsam fanidir
Manüpüle edilir her aşık.
Devrik bir ülkenin bayrağı gibi yere düşer gölgen.
Ne zarif, nasıl bir hınç, bu hicap bana fazla
Sevgilim senin üstünden meşrulaşacak her yeni bulunan kara parçası
beni öpersen alırım dünyayı karşıma ben o gazla
Ve bu sebeple seni sevmek. Ve ah sevişmek seninle
siyanür ile abdest almaya benzer
Şekil itibari ile doğru pratikte can alıcıdır.
Bilmezsin sen ama, bilme de
Çoğu şey can acıtır

Bir çıkar altı milyardan kalan ne ise, hepsinden güzelsindir.
Düzen bozulmaya görsün, sinirden küsersindir.
Sırf bu sebep ile, Bileklerine jiletle bir kelebek çizersindir.
Ne şanssızsın ki jilet çok keskin.
Kirpiklerin dudaklarımda yavru bir kuş gibi çırpınırdır.
bir padişah tüm kullarına kızardır.
tenindeki tüm oksijeni bir ustura ile sıyırıp
Ah ! sevgilim sen gülmedikçe halifelik hala
Araplardadır.

Üç tane erkek bir araya geldi mi istediği devleti yıkıp
istediği kadınla yatıp
istediği takımı şampiyon yapabilir.
Ama bir kadın birbirine düşürür dünyanın efendilerini
Hayat basit bir matematiktir.
Kırmızı ruja yatırdığı dudakları ile şıllık şıllık güler. “Hah !Dünyan efendileri mi?”
Bir kadın tüm erkeklere bedeldir.


Bir gün kavga edersem iki adım ardımda dur.
ben düşersem olurda
lütfen sen vur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder