16 Temmuz 2013 Salı

Birkan geldi.Sigara içiyoruz.

"Al sevgilim anne ol bununla"

Senin incecik bir belin var.
Beyaz bir soru işareti gibi
Biçimi kum saati, etin ayışığında dinlenmiş
Bir şarkı gibisin tüm notaları deniz gören
Sesin akdenizde demlenmiş...
Püfür püfür halinin sebebi Mersin
Dudakların tam da her kapıya uyan anahtar
İçeri bir sızışın vardı
Göğsüne sakladığın güneş oracıkta doğuyordu.
Denizler dalga dalga, jiletle çizilmiş gibi
Senin gülüşünün bir manası vardı
Böyle tüm toplam olarak biliyorduk.
Kıyamet alameti, dudak rengin kaos
Hep senin için iyi şeyler diliyorduk.

Ver eline gidelim İstanbula.
Kalksana
Taksim sivil ne güzel oldu.
Baksana!

İçimde tüm odayı pembeye boyama coşkusu
Bir erkek için büyük savaş.
Benim için bile...
Bırakıp gitmek her şeyi,
Dönüp geriye ama neden dememek?
Ama neden sevemediniz beni...
Hani olur ya sıkılmak,
Hiç bilmediğin bir yerde kaybolmak gibi
Şimdi çiziyorum üstlerini
Ayaklarına taş bağlayıp akdenize bırakıyorum
Şiir yazmaktan da vazgeçtim.
Bunları hep şekilli dursun diye yapıyorum.

Beşiktaşlı kızların gözleri daha mı güzel oluyor
Yoksa ben konu beşiktaş olunca
Hep mi aşk doluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder