16 Ağustos 2014 Cumartesi

Ama bak böyle olmuyor Tanrım.


Seninde mi aldılar güneşini
Belli seninde dalgalarını köpürtmemiş kimseler
Aynı derten bende de var
Yok toprağıma ağlayan bir bulut kardeşliği
Sahi tanrım ne zaman ayarlayacaksın kırmızısını
Şu dalımda yeni olmuş elmaların
Ne zaman biraz tuzlayacaksın denizlerimi
Sahi tanrım ne zaman
Tanıştıracaksın benle kendini.

Onar kulaç arayla boğuluyoruz bu okyanusda
Önce ben boğuluyorum
Zaten ilk ben ölmezsem senin ölmene izin vermezdim
Tanrı birisinin canını alırken
Onu en çok sevene sormalı çünkü.
Hazırmısın?

Sen bile giderken bana sormadın halbu ki.
Hazırmısın?
Kulun yapmadığını Allah'tan beklemek gafleti
Sorsaydın vereceğim cevabı bildiğinden belki
Senin bildiğin tüm cevapları attım ben
Bildiğin tüm soruları da
Herkesin bildiği sıradan ama kocaman dertlerimi de.
Tek ricam senden
Bana egemen aşk dili ile konuşma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder