17 Ağustos 2011 Çarşamba

Senden sonra bu sebeple...

Çığrından çıkıyor sen beni öpünce tüm sokaklar
Devrimin en kavi damarı ellerin oluyor
Alnaçı kan doluyor orta yaşlı muhkem bir binanın
Halbuki zincirlerle bir bina yapaduruyorduk biz
Kimseler gelip de devirmesin diye bir nefeste
Ve toplumu sivilleştiren sendin. Bizi özgürleştiren de
Senden sonra bu sebeple kelepçeli ellerimiz

Senden sonra bu sebeple…

Sana hiddetlendiğim doğrudur çünkü meyilim sana
Her şarkı olması gerekenden hep daha uzundur
Bir sürü kelime bir sürü tatava
Bir kelime gelip de bozar tüm huzuru

Senden sonra bu sebeple…

Ekmek kelimesinden daha ağır çekiyor dudakların
Kafir de olsa bir umudum var er kişi ufacık bebeği vurmaz
Bir kavimi tümden yok sayar gibi ilahi bir bozgun kalçaların
Hurma gözlerine bakıyorum ezan sesini duyar duymaz
,,,

Seni sevmek bende artık bir alışkanlık
Murat suyu gibi hırsla dökülüyor içime aşk
Ah bilmezsin sen aşk kandan daha akışkandır

Senden sonra bu sebeple…

Senden sonra bu sebeple silaha sarılıyorum
Sig sauer krom kaplı hemde
Çünkü olmanın verdiği tad yokluğunun verdiği acıyı karşılamıyor
Aşk biraz da gizli işte bu dengesizlikte
Dünyada kötü bildiğin ne varsa ama devir üstüme sen
İsnad olsun en temel gücün
Ne kadar pis bildiğin şey varsa yükle sırtıma
Elim yüzüm günah
Ve ayıp dolu hörgücüm


Senden sonra bu sebeple….


Mütabakat olmayacak aramızda bir güne bir gün
Aşkın doğası gereğidir zaten sonsuz savaş
Fezada asılı duran her yıldız düşer başımıza elbet.
Güm.
Bir kaplumbağanın hayatı gibi ölüveririz
Yavaş yavaş


Senden sonra bu sebeple….


Senden sonra bu sebeple üç nokta
Çünkü bazen zor olur tarif etmek yokluğu
Tahsil etmek için verdiklerimi kapı kapı dolaşıyorum
Yolun sonundayım artık belli ediyor her şey bana bunu
Herkes biliyor da gizliyor gibi gerçeği
Herkes lal olmuş, herkes ketum
Bu bir sokak savaşı değil sevgilim bu bir aşk filmi
Senin sebebinle yakıyoruz sokakları
Bir dilek tut ve üfle şu Molotof kokteylini

Senden sonra…
Bu…
Sebep…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder