19 Ekim 2011 Çarşamba

Palmiye ağacı

Gözüm bir yerden ıssırıyor seni, yoksa sende mi mersinlisin?
Şeyi tanıyorsundur o zaman kesin sizin bir üst dönem
Bende kimseyi görmüyorum ne zamandır, hayat işte insanlar dağılıyor
Bilmem mi hiç,sahi o nerede okuyor şimdi?
Benim de uzadı işte ama inşallah bu sene bitecek
Di mi olsa da yesek, üstüne bir de künefe of ki ne of
Dudakların ne biçimli senin,
Tacizime hafifletici sebep olacak kadar etliler.
Sıkıldım İstanbul'dan oysa ki ne kadar da
Büyülü gelirdi bu şehir bize eskiden.

Buralarda bildiğin bir palmiye ağacı varmı
Altında modern bağdaş kurup gelenekçi bir tavırla ayakkabılarımızı sıyıralım
Utanıyor olmanne saçma
Eminim ayakların çikolata sosuna batırılmış çilekler kadar tatlıdırlar
Benim de çok iyi değil aram bu aralar ama
Bu kadar kızdıklarına göre eminim annengil haklıdırlar.

Bildiğim bir yer var benim istersen götürürüm seni
Bir Mert'in yerini tutmaz ama tantunisi fena değil
Sakın sana asıldığımı düşünme, sadece yardımcı olmak istiyorum
Gözlerin çok güzel diye hep haklı mı olacağını sanıyorsun
Oldu memelerin çok şekilli diye hemen yumulmak isteyecektim bende
Hadi oradan. ben sendenhiç hoşlanmadım ki.
Yine de saçlarının Mersin gibi kokuyor olması direncimi kırıyor.

Mücadele edemiyorum kabul.
Dilleri künefeden tatlı, teri Akdeniz'den tuzlu kadın
Sahi hiç sormadım neydi adın
Mühim değil boş ver
Ama bil ki zembereğim boşalıverdi Kadıköy'de benim
Biliyorum hikayede bazı açıklar, bazı yalanlar var
Farkındayım
Savaşın sonunda sancağımız düşmesin istiyorum sadece.
Sırf bu sebeple güveniyorum sana.
Çocuklarım senden başkasına anne derlerse hepsinin boğazını keseceğim
İnan bana.

Busavaşı başkatürlü kazanamayız.
Vecd ile öpüyorum dudaklarınızdan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder