6 Mart 2012 Salı

Bu sabah gün aldım yirmi beşimden
Önceden verdiğim bir emaneti alır gibi aldım
Hakkımmış gibi
Oysa hakettim mi bilemiyorum tam olarak.
Çok sevilmem ben, iyi biri değilimdir çünkü
Doğum günlerimde genelde terk edilirim mesela
Seni seviyorumdan çok seni sevmiyorum demezdi bal dudakları yoksa
İyi biri olsam
Genelde hep seni sevmiyorum derler bana
Hepsinin dudakları
bütün dudaklar tekrarlar


Sanki almasam hatırı kalır gibi aldım
Yirmi beşimden günü
Gün aldım yirmi beşimden yıla bedel
Sanki cemre düştü suya
Oysa benim bahçelerimde genel de çiçek açmaz
Kiraz ağacı olmaz, İncir gölgesi, Kayısı dalı ya da
Kuşlara salıncak olmaz söğüt ağaçlarının kolları
yaban otları dolanır bileklerine benim bahçelerimde
Gitme diye dolanırlar
Benim bahçelerim de benim gibidir
Gitme diye yalvarırlar


Yirmi beşimden gün aldım bir tane,
Eve geldim bin tane
Nasıl olmasın hem tüm sevdiklerimle aram açık bu aralar
Yoksa ha girmişim yirmi beşe ha çıkmışım otuzdan
Kötü biri oldum ben, çirkinimde hem, düşüncesizde
Bencilim bir de, plansızım, çoraplarım da kokar
Pisim de
Kötü alışkanlıklarım da var
Balık burcuyum; hala çocuğum illa ki
Hayallerime inanıyorum...
Gerçekmiş gibi..

Senin gidişinde tekrarıdır eski bir hikayenin
Düşmüşüm ben halbu ki, fazlasına gerek yok
Mesela ölmüşüm
Bir kurşum parçalamış omurilik soğanımı
Gözlerime kurtcuklar dolmuş
Ölmüşüm işte
Başımda bir tip, belalı kara bir adam
Kurşun sıkıyor ağzıma
Oysa ölmüşüm ben
Sen zorluyorsun acıtmak için canımı
Adam öldürmek için ısrarlı
Ben anlatamıyorum ikinize de
Ölüyüm ben
Pasta kesmek yerine helva yiyeceğiz bu gün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder