17 Mayıs 2011 Salı

sevgilim senden daha anlamlı bir ayet bilmiyorum.

sabah uyanır uyanmaz sigara yakan ben ilk iş olarak artık yüzümü yıkıyorum. hala evin içinde çok şık kıyafetlerle gezmesem de en azından hijyen konusunda daha dikkatli olmaya çalışıyorum. eskiden olsa "kafa"nın peşine düşer, onu bi halledelim gerisi kolay derdim. artık gözüm gibi dikkat etmem gereken bir sağ bacak var ama hayatımda. ama görseniz ne kadar da şahane bir sağ bacak. sevgilimin tüm eklemlerini öpmek istiyorum. bilhassa sağ bacağındakilerini..göz hapsinde tutuyorum onu ister istemez.

ne yapayım sevgilim konu sen olunca aşk bende refleks oluyor. benim dışımda gelişiyor tüm romantik ataklarım.

her an kendimi nasıl yiyorum bilemezsiniz. göz hapsinin dozajı çok önemli çünkü ve şansımı sikeyim ki bir balık burcu erkeği olarak konu sevgilim olunca tüm dengemi yitiriyorum. bulaşık yıkamaktan buruşmuş ellerimi tütün kokan hallerinden daha çok seveceğim hiç aklıma gelmezdi.

ama aşk işte aklına gelmeyeni başına getirir adamın.

sevgilimin kapıdan çıkışını uzun uzun izliyorum. ne vakit bana bakarsa ama; kafamı hemencecik çeviriyorum. biz modern zamanların erkekleriyiz. rakiplerimiz çok tehlikeli. bir engin altandüzyatan gerçeği varken karizma ve cooluktan ödün vermek herşeyi bir anda alt üst edebilir çünkü. bana kalsa sevgilimi ceketimin iç cebine diktiririm ama olmaz. dedim ya ilgisini belli etmeyen erkeklerden olmak gerekiyor.


sevgilim karizmatik olmayı hiç beceremiyorum.

oysaki karizmatik olmam için gerekli herşeyim var.kot ceketim sakallarım saçlarımda hafif beyazlar ve gümüş zippom. bazıları  ayfon diyebilir eksik olarak ama bence tek eksiğim babadan kalma bir altı patlar.

sonra geliyor sevgilim. kıtaları aşıp geliyor hemde.kapıyı çalışını bir ben bilirim. nasıl da rasyonel bir zile basıştır o.


aşk çalan zilden sonra kapıya koşmaktır.

sonra geliyor sevgilim. merdivenlerin ucunda onu bekliyorum. bağırmak geliyor içimden ama apartmanda yaşıyorum bağıramam. fakat merdivenlerden yavaş yavaş gelmiyor mu, korkuluklara götümü yaslayıp kaymak istiyorum yanına kadar. nasıl gurur duyuyorum senle bilemezsin demek istiyorum. hiç demesem de sana bil ki şaşırıyorum bazen gücüne. gücüme gidiyor ama güçlü durmak zorunda olman.

sevgilim sana ; hiç bir zaman güçlü olmak zorunda kalmayacağın bir dünya vereceğim.

sonra uykumuz geliyor. uyumak için çok hazırlık yapmak zorunda olmadığımdan atıyorum ben kendimi yatağa. sonra izliyorum seni.makyajını silme çabanı hiç hafife almadan, düzenli bir şekilde uyuma hazırlığı yapmanı kıskanarak... izliyorum seni. uyuyoruz. ben bir süre daha izliyorum. tam o anda dünyanın bir yerinde elbet bir kız çocuğu doğuyordur biliyorum. ama keşke yanına gidip desem diyorum;.

hoşgeldin dünyaya kız çocuğu ama üzgünüm buranın bir sahibi var. ve üzgünüm ne kadar uğraşsanda allah tüm kadınları sevgilimi yaratarak cezalandırdı. hep çirkin kalacaksınız.


sevgilim senden daha anlamlı bir ayet bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder