1 Ağustos 2013 Perşembe

"Kendisi iyi ki var"


Senin gözlerinde bir kapı var, yüzüme kapalı.
Ses tellerinde keman çalan binlerce melek...
Senin benden uzağa düşen bir yanın var,
Her yanını seviyorum.
Bir düş var gördüğüm sen hep içindesin
Kimi gün insan,kimi gün çiçek...
Hep farklı biçimdesin.
Halbuki nefesinin karınca yuvası gibi ağzıma doluşunu sevdim ben
Bir elma tutturmuşsun, bir de masmavi deniz
Elmayı ıssırıp ıssırıp tükürüyorsun.
Sonra kedilere yemek veriyorsun,
Lapa pilav biraz süt
Sevmek nasıl da yakışıyor sana
Böyle tenine çivilerle çakılmış bir koku
Bir tutam yasemin, biraz limon çiçeği, hafif deniz...
İçtiklerimden olsa gerek diye düşünüyorum
Senle sevişmek pamuş şeker kazanına düşmek gibi
Özlüyorum seni.
Özledikçe yorgun düşüyorum.

Sanıyormusun her vapur bizi Kadıköy'e götürür
Bunun daha Karaköy'ü var.Kim bilir Eminönü...
Evinden uzakta bir başına...
Sonuçta Mersin'e hepsi uzak.
Dımdızlak kalırsın bazen,
Sigaran biter bir yabancıdan istersin.
İstanbul anlamaz yazdan falan,
Ağustosta yağmur yağar, ıslanırım.
Yanına gelmek isterim hep bir şeyler çıkar.
Bayrama küser Allah'a hırslanırım.

Bu gün kötüsün biliyorum.
Halbu ki yanında olsam öperdim seni.
Etrafında pervane,
Ayağın yere değse aklım çıkardı.
Dizkapaklarından severdim seni
Ağrıyan neren varsa orandan.
Ağrıyan her yerine Allah sürerdim.
Dua bilmiyorum affet beni.
İyileşmezsen yapacak bir şey yok O'na söverdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder