20 Mayıs 2014 Salı

Ağlamıyorum karıcığım burnuma kokain kaçtı.


Bindiğim tüm vapurlar Kadıköy'e yanaşsın istiyorum!
Bunun pek tabi seninle bir ilgisi var.
Seninle ve geri kalan tüm esmer şeylerle.
Kürtler, çingeneler ve çikolata
Mevsimin sonbahar olmasına hiç aldırmıyorum.
Esmerliğin güzellikle bir ilgisi olduğunu
Düşünüp düşünüp duruyorum.

Tanıdın mı beni,
Büyük bir incir ağacının sol yanında varım.
Bir kayayı yırtmışım.
Bin yıllık koca gövdeli bir dilek ağacı
Kendisinden yılmış yaşlı kuzgunlara ev
Genç serçelere aşk yuvası dallarım
Bir kendi derdime ilaç bilmiyorum.
Toprağı seviyorum mesela
Ama hep yırtıyorum kalbini
Sert dallarımla
Ben bir dilek ağacıyım
Bin yıldan fazladır burda
Mevsim sonbahar şimdilik
Dallarıma bağlı çaputları döküyorum.

Ben eskiden gelirdim yanına
O sıralar bilmiyordum
Güzel biten bir şeydir.
Yan yana otururduk.
Turunç rengi battaniyen dizlerinde
Ben böyle kıyıdan kıyıdan süzerken seni
İşte tam öyle bir zamandı
Dudaklarına lavantadan bir mana yüklediydim.
O sebeple öpme istiyorum beni dudaklarımdan
Çünkü yükseklik korkum var benim.

Ağlamıyorum karıcığım burnuma kokain kaçtı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder