1 Ekim 2011 Cumartesi

                        SER-ENCAM

                                                              Sana bir sır vereceğim;
                                                                            zaman sensin.
                                                                    
                                                                            Louis Aragon


         Bir şiiri burada terk edelim.Beraber
         Ki dudaklarını bana uzatman ne büyük bir lütuftur.
         Diş izlerin mor hem; dudaklarımdan biliyorum
         Sarılsam sana anadan üryan
         Sen ve ben o vakit li-maallah
         Bir de dokunur tomurcuk memelerine avuç içlerim
         Geçerim beşerlikten, olurum fenafillah.

         Bir şiiri burada beraber.Terkedelim
         Damar maviyken kanın kırmızı olması ne tuhaf 
         Bana bir şey söylemene ihtiyacım var
         Biliyorsun imanım az, bilincim araf
         Kapatalım tüm kapıları,
         Bir ben mi korkuyorum yabancılardan.
         Saçlarını bilhassa tepeden topladığını biliyorum.
        
         Bir şiiri beraber terk edelim.Burada
         Yapma lütfen, arkanı dönmen hainliktir
         Kays kim oluyormuş derdim çığ benim
         Rengin beyaz, izin mor, gölgen siyah
         Etim etine mecbursa suç kimin.
         Şans;
         Paspasın altında anahtar bulmak demektir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder