9 Şubat 2014 Pazar

Hallelujah!Ah. #okkibbyegezi


Merhaba!
Ben Olga bey, Ruhi beyden çirkinim mesela.
Sonra siyahtır içim,
Dışım siyah.
Dört bir etrafım.
Siyah işte.
Bildiğiniz siyah!
Renklerin en pütürlüsü.
İçinde ah olan tek renk. Yazık ona.
Sonra çözülürüm ben, genelde memelerinde kadınların
Sonra utanç tanelenir yanaklarımda
Ben sevişmeyi hep ayıp sanan kentin çocuğu çünkü
Rühi Bey
Merhaba!
Ben Olga bey.
Bizi tanıştırmadılar daha.

Bu Selin,
Esmer.
Sesinde ki en ince nota
İşte evraka'daki heyecan gibi. Çatallı.
Dişlerinde tuttuğu can,
Biraz sembolik bir can o da.
Ruhi bana bak.
Selin diyorum sana.
Selin.
Bu evde dili dirseğine tek değen.

Ve bir sürü başka insan Ruhi Bey.
Siktir edin ama. Selin yeter.
Selin güzeldir çünkü Ruhi Bey,
Bir hali vardır uyku öncesi son esneme gibi
Bir hali ki,
Sonrasında iş sizi aşar.
Ruhi Bey,
Kadınlar güzeldir fakat Selin
Nasıl desem.
Topukları sütte bekletilmiş kadar yumuşaktır mesela
Ama kokusu anason.
Çarpar.
Selinin dudaklarında Ruhi Bey,
Başka bir hayat var.

Ruhi Bey,
Hep yanlış ayakkabılar seçiyorum hayatta.

Şimdi gelelim bu kübik şekilli acının ilk toz parçasına
Dökülen halıya.
Keserken bir ruhu ortasından
Kalın yarıklar ile hava aldırırken tene
Hani masanın köşesinde çoğalan rakının hiç bitmeyişi gibi
Gece geç saatte yamuk yumuk sardığım sigara
Ruhi Bey bir fırt alın sizde. Ne olur.
İçmem ne demek için lütfen
Güzel kadınlarla sevişmeyi bilirsiniz ama

Teessüf ederim.
Dumandan korkan günah işlemesin.

Evden çıkarken,
Döner dar merdivenli bir apartmanın üçüncü katı
Bir odası siyaha bakan.
Rutubeti eksik olmayan yaz kış.
Bir ev. Yuva değil ama.
Çıkıp giderken ben
Ruhi Bey,
Fırınların ve terzlerin önünden geçerek her sabah
Her akşam,
Berberlerin.
Evime dönüşüm.
Gözünüz aydın Dünyanın yüzdeyirmibeşi
Çimento artık.
Ruhi Bey konuyu dağıtmıyorum.
Sadece biraz kafam karışık.

Ayağıma olmayan ayakkabıları hep buluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder