27 Haziran 2013 Perşembe

aşk meşru, özgürlük mutlak




Direnmek ne güzelmiş meğerse, yeni öğrendik
Yeter artık diyebilmek...
İstanbul'un boyun damarları belirginleşmiş hali
İki yakaya nazır bir huzursuzluk
Ve dinleyemiyoruz İstanbul'u gözlerimiz kapalı
Her yerde plastik mermi,biber gazı.
Dünyanın kalbine bağdaş kurmuş öfke
Bir beşiktayız hop bir taksimde.

Sonra gümuşsuyuna doğru bir kız aksar
Meydan sis duman,henüz her şeyin en başındayız
Bir kan vardır çukurovada nabız gibi atar durur
Ben o an...
Tahmin bile edemezsin.
Ben o an içimden hep Ahmet Kaya söylerim.
Bir kız aksamaktan mutlu.
Devrim her devirde aşkla kazanılır.Çünkü.

Sonra bizim sigaralarımız vardır
Küfrümüz dile tesbih,
Kızlarımız hep Allah'a şirk.
Sigaralarımız hep var ama.

Sonra ayçiçeği sarısı bir hal
Biçimlendirirken çıplak eti ile devrim denen hayali
Sen beyaz parmaklarını
Hep bir silah olarak kullanmak gayretinde
Ben gözlerinin içine bakıp susan
Mesele memleket meselesi de olsa
Gönül işi hep ağır basar.

Ben direnirim ama aşkı anlamıyorum
Hiç yapamamak,çok saçma
Hep bir olamama durumu,
Sabit vidalarla tutturulmuş genlerime
Peşimi bırakmayan lanet "senle ben olmaz"
Edebiyat desen zaten kesat
Yinede yeni bir aşk için içim ayakta
Durmak yok mücadeleye devam

İstemiyorum herhangi bir biçim
Aşk meşru olsun istiyorum.
Tüm kavgam bunun için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder